Update Corona en planning aankomend weekend 14/15 maart

Wegens recente uitspraken door het RIVM en op advies van NOC*NSF en de provincie Noord-Brabant, heeft Rugby Nederland besloten de bondsdag op 14 maart op alle locaties af te gelasten en alle thuis- en uitwedstrijden van rugbyclubs in Noord-Brabant tot nader order af te gelasten. Vooralsnog zullen alle andere rugbywedstrijden komend weekend gewoon doorgang vinden.

Dat betekent voor ons op zaterdag 14 maart:

• Training van de Guppen @ Rugby Club ’t Gooi gaat door. Aanvang 10:00 uur
  • TBM dag @ Rugby Club ’t Gooi = gecanceld
  • Uitwedstrijd van Colts 1 vs Breda = gecanceld
  • Thuiswedstrijden van Cubs 1 tegen DIOK en Cubs 2 tegen URC gaan door. Kick-off 13:00 en 12:00
  • Uitwedstrijden van Junioren 1 vs Delft en Junioren 2 vs Almere Bulldogs gaan door

En op zondag 15 maart:

• Gooi Fier vs URC @ Rugby Club ’t Gooi gaat door. Kick Off 12:30
  • Gooi 3 vs Waterland 2 @ Rugby Club ’t Gooi gaat door. Kick off 14:30
  • Goo 2 vs ERC’69 @ Rugby Club ’t Gooi gaat door. Kick Off 14:30

Rugby Nederland houdt de situatie vanzelfsprekend in de gaten en laat zich adviseren door het RIVM (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu) en NOC*NSF. Rugby Club ’t Gooi volgt deze ontwikkelingen uiteraard ook nauwgezet. Zodra er veranderingen plaatsvinden, zal dit worden gecommuniceerd.