Breedtesport

Rugby is een sport voor jong en oud, kort en lang, dik en dun. Van professionele topsporters tot Oude Meesters tot referees tot geblesseerde spelers die wedstrijden vlaggen tot vrijwilligers die elk weekend het veld uitzetten tot de klussenclub die er voor zorgt dat ons clubhuis er altijd tiptop uitziet tot de barploegen die je vrijwillig met een grote glimlach van je ochtendkoffie voorzien tot ouders die met veel plezier en enthousiasme het team van hun kinderen coachen, etc. etc. Rugby Club ´t Gooi is een club voor iedereen die rugby een warm hart toedraagt.

En het is juist deze brede basis die het fundament legt om als club op alle niveaus mooie prestaties neer te zetten. Bij Rugby Club ´t Gooi willen wij iedereen in de gelegenheid stellen om een bijdrage te leveren aan onze nobele sport en prachtige club.

Wil jij meewerken aan het succes van Rugby Club ’t Gooi? Interesse in het spelen voor, of een bijdrage leveren aan ’t Gooi, neem dan contact op met Joakim Grader. Wil je direct lid worden kijk dan HIER voor meer over het rugbylidmaatschap bij Rugby Club ’t Gooi.