Sean Gallagher Stichting

seangSean Gallagher was de grote inspirator voor jeugdrugby in het Gooi en omstreken. Om zijn goede werk voort te zetten is in 2014 deze stichting met zijn naam opgericht. Sean heeft in april 2014 de oprichting van de stichting nog mee kunnen vieren. Op dezelfde dag werd hij benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau voor zijn bijzondere prestatie.

Doelstellingen SGS

• De jeugd in de regio bekend maken met de rugbysport en haar normen en waarden door aanbieden van clinics in het onderwijs en het organiseren van sportevenementen.
  • Talentontwikkeling door buitenlandse stages en gastcoaches.

Wie zijn wij?

Het bestuur van de Sean Gallagher stichting bestaat uit;
Anouk Sonderman- Voorzitter
Meaghan Gallagher – Penningmeester
Patrick Tuin – Penningmeester
Kevan Gallagher – Secretaris
Peter de Graaf – Algemeen bestuurslid
Tom Wegewijs – Algemeen bestuurslid

Wat hebben wij tot nu toe gedaan

En wij, staat echt voor wij, dus niet alleen de mensen achter de stichting. Maar alle enthousiaste mensen van de club die graag willen helpen om de legacy van Sean uit te dragen.

• Er worden per seizoen 35 clinics gegeven. Hiermee bereiken wij circa 420 kinderen en 12 sportleraren.
  • Organiseren wij met hemelvaart in samenwerking met de rugbyclub het ‘Sean Gallagher Touchtoernooi.

Waar zijn we nog niet aan toegekomen?

• Een grote sportdag (helpen)organiseren. Dit wordt vervolgd, check onze facebookpagina
  • Gelden vergaren. Verschillende particulieren hebben aangeboden om ons hiermee op weg te helpen komend seizoen.
  • Aanschaf van lesmateriaal voor de scholen. Denk hierbij aan een bal, spelregels en cones

Wil je meer weten of wil je ons helpen?

NL67 RABO 0182 4792 26 t.n.v. Sean Gallagher Stichting.