Sean Gallagher Stichting Jeugd Rugby Experience

Zaterdag 3 juni organiseert de Sean Gallagher Stichting een Rugby Experience ochtend voor kinderen van 5 tot 12 jaar.
Op onze club wordt een enerverende ochtend vol sportieve activiteiten rondom rugby gehouden voor basisschool jeugd uit ’t Gooi en omstreken.

De Sean Gallagher Stichting is door de inmiddels overleden naamgever opgericht om rugby en haar mooie waarden en gebruiken bekend te maken in Nederland. Samen met leden en topspelers van Rugby Club ’t Gooi organiseert de stichting regionale rugby clinics op scholen, bso’s en bij bedrijven en instellingen.
Dit jaar zullen er nog meer activiteiten zijn in de aanloop naar de Rugby World Cup die dit najaar plaats vindt. De eerste is deze jeugd Rugby Experience.

Alle jeugdspelers van ’t Gooi zijn welkom om er met vrienden en vriendinnetjes een leuke ochtend te hebben. Ben je nieuw neem je ouders dan mee en kom vrijblijvend langs op zaterdag 3 juni om 10.00 en ervaar deze ochtend hoe leuk en veelzijdig het spel met de ovale bal is.

Wanneer: zaterdag 3 juni van 10.00 tot 12.00,
Waar: Rugby Club ’t Gooi Amersfoortse Straatweg 14c Naarden
Handig: sportkleding en bitje zijn gewenst