Nieuwe Scrum Machine

Zo! Daar staat hij dan: de Rhino Premiersled Scrum Machine. Geleverd door onze eigen “Hofleverancier” Rugbymagazijn te Bussum. Deze machine is van een kwaliteit die we nooit eerder hebben gehad op onze club. Aangekocht op deskundig advies van Andy Darlington en Gareth Gilbert.

De ideale machine om de scrum-techniek onder de knie te krijgen en te perfectioneren. Natuurlijk uitsluitend onder begeleiding van een trainer/coach die het scrummen zelf goed beheerst. Gelukkig hebben we die zowel bij de jeugd als bij de senioren.

Een lichtpunt dat we in de Corona periode een dergelijke aankoop kunnen doen. We zijn veel dank verschuldigd aan een anonieme, gulle gever, die dit speciaal voor onze club mogelijk heeft gemaakt.
Op de foto Cees Krieger (Rugbymagazijn) en Fred van Verseveld (een winger, die eigenlijk niets heeft te zoeken bij een scrum machine :-))