Meedoen met rugby

Rugby is de snelst groeiende veldsport van Nederland. Jongens, meiden of senioren, iedereen is altijd welkom bij ons om rugby te proberen. Ben je een school, BSO of instelling, kijk dan onderaan bij Clinics. Rugby leren kennen kan op de volgende manieren.

Kom meetrainen. Je kan altijd aan komen lopen en er is altijd wel iemand op de club die je de goede richting op kan wijzen. Wat heb je nodig? “Voetbal”schoenen, sportkleren (zonder rits & capuchon) en een bitje (verkrijgbaar op de club). Ons uitgangspunt is dat je in elk geval minimaal 4x vrijblijvend kan meetrainen.

Leeftijd Team Trainingstijden
< 6 Guppen Zaterdag van 10-11u
< 8 Turven Woensdag van 18-19u
< 10 Benjamins Maandag & Woensdag 18:30-19:30u
< 12 Minis Maandag & Woensdag 19-20u
< 14 Cubs Dinsdag & Donderdag 18.45-20u
< 16 Junioren Dinsdag & Donderdag 18.45-20u
< 18 Colts Dinsdag & Donderdag 18.45-20u
Senioren Gooi 4 Donderdag 20-21u

Lees hier meer over de teams.

Wil je een keer meedoen of heb je vragen? meedoen@rugbyclub-gooi.nl

Clinics. Voor scholen, BSO’s en andere instellingen organiseren we clinics. Kijk hier voor meer informatie of om een clinic aan te vragen.

Lidmaatschap en inschrijven. Kijk hier voor meer informatie over lidmaatschap en inschrijven.