Ook iets in de SCRUM NEWS plaatsen?
Een wedstrijdverslag in 2, 10 of 100 woorden? Een fotoverslag van een onvergetelijke Gooi dag? Een goed idee? Een uitnodiging? Een wedstrijdanalyse? Een trainingsschema? Goed eten (en goed kauwen)? Een filosofische rugby-overpeinzing? Een oproep? Een hartekreet of simpelweg iets wat de hele club moet weten, stuur het dan naar de Scrum News redactie. Deadline elke dinsdag voor 19:00 uur. Alles wordt geplaatst! Nou ja… bijna alles!
SCRUM NEWS digitaal ontvangen? Schrijf je dan nu in!

Naast het Scrum News verschijnt vier keer per jaar het SCRUM MAGAZINE. Bijna 40 pagina’s met achtergrondinformatie, trainingsinformatie, de geschiedenis van de club, columns, leuke verhalen en interviews. Voor alle leden van de club, Magic Friends, sponsors en ouders. Interesse in het magazine of wilt u adverteren en onder de aandacht komen van onze leden, neem dan contact op met Jeroen Beishuizen. Deelnemen aan het redactieteam of heeft u mooie ideeën voor de inhoud? Laat het ons weten via de redactie.

Eerdere edities:

juni 2018