Masterclass Rugby Club ’t Gooi een succes!

Afgelopen weken was het dan zover; de eerste Rugby Club ’t Gooi Masterclass voor de CJC 2020. Behalve leerzaam was het ook vooral leuk. Spelers van 12 tot-en-met 18, groot en klein, eerste of tweede team spelers, kregen allemaal samen anderhalf uur training op hun specifieke posities van experts uit de selectie.

Het was weer mooi om te zien dat deze ‘meesters’ van de rugby hun vrije zaterdag opgaven om onze jeugd te helpen beter te worden in hun sport. Dank aan alle trainers, coaches en teammanagers voor hun fantastische inzet!

De opkomst was goed, maar kan nog beter. Enkele spelers waren toch geïntimideerd door de term ‘masterclass’. Voor de duidelijkheid; je hoeft geen ‘meester’ te zijn om aan een masterclass mee te doen. Iedereen is welkom en we willen dan ook iedereen aanmoedigen om komende zaterdag langs te komen en samen met je teamgenoten lekker met rugby bezig te zijn.

Dus beste CJC-spelers, kom komende zaterdag naar de Masterclass, en mocht je zelf een keer meester willen zijn; geef je op bij je coach om in de ochtend bij de GTBM jouw eigen kennis over te brengen.

Rugby, dat doe je samen.

mas·ter·class (de; v(m); meervoud: masterclasses)

• korte cursus op hoog niveau, gegeven door een prominente beoefenaar van het vak