Magic Ball Bingo

Welkom op de site van de Magic Ball Bingo (MBB) van onze prachtige club.

Op deze site kan je het waarom, hoe, wanneer en wat lezen van de MBB, tevens kunt je hier de trekkingsuitslagen bekijken en het deelnameformulier downloaden.

WAAROM:

Dit initiatief is genomen om voor zowel de club als de sponsoren in deze barre tijden een financieel extraatje te genereren, maar is ook een leuke mogelijkheid voor de deelnemers om mooie prijzen te winnen.

HOE:

Spel:

Elke laatste donderdag van de maand om 20.00 uur zullen Tim en Rob een via live stream te volgen trekking houden. Er worden 100 balletjes, van 1 tot 100 genummerd, verkocht aan iedereen die deel wilt nemen aan deze actie. Dit geldt dus voor spelers, ouders, vrienden en een ieder die de club een warm hart toedraagt. Van deze 100 balletjes worden er elke trekking willekeurig 10 balletjes getrokken.

Deelname:

Je neemt deel voor een periode van 1 jaar, dat wil zeggen 12 officiële trekkingen met als bonus een gratis proeftrekking op de laatste donderdag van mei 2020. Per trekking kost een balletje (nummer) €20,- Er doen maximaal 100 personen mee en vanwege de verwachte hoge belangstelling mag je meedoen met maar 1 balletje (nummer) per persoon.

Deelnameformulier:

Download hier het deelnameformulier, graag afdrukken, volledig invullen en ondertekenen, dan scannen en sturen per mail aan penningmeester@rugbyclub-gooi.nl Indien je een probleem hebt met afdrukken en/of scannen kunnen we je ook een deelnameformulier toesturen of langsbrengen desgewenst.

WANNEER:

De eerste officiële trekking zal zijn op de laatste donderdag van juni 2020 en de laatste trekking op de laatste donderdag in mei 2021. De laatste donderdag van mei zal er een proeftrekking zijn welke voor alle deelnemers gratis is.

Tim en Rob gaan van deze trekkingen iets speciaals maken, wees erbij!

Wat:

Van de opbrengst gaat 50% naar de club en 50% naar het prijzengeld, dit houdt in dat de totale prijzenpot elke maand €1.000,- is.

Prijzen:

De volgorde van trekking zal zijn dat we starten met het balletje voor de 10e prijs en dan doorgaan tot de 1e prijs.

10e prijs €25,-5e prijs €50,-
9e prijs €25,-4e prijs €75,-
8e prijs €25,-3e prijs €100,-
7e prijs €50,-2e prijs €200,-
6e prijs €50,-1e prijs €400,-

De prijzen worden uitgekeerd in de vorm van vouchers met een waarde van €25,- (dus als je de eerste prijs wint ontvangt je 16 vouchers van €25,-, enz.) Deze vouchers kunnen als ‘gewoon’ geld worden uitgegeven in de club aan de bar of de keuken of voor het aanschaffen van club-merchandise, maar ook bij de aangesloten sponsoren / acceptanten. Let wel, de vouchers kunnen niet uitgekeerd worden in contant geld en er wordt geen wisselgeld gegeven op betalingen die gedaan worden met de vouchers.

Klik hieronder voor de lijst met sponsoren / acceptanten waar je je gewonnen vouchers kunt uitgeven.

Trekkingsuitslag:

De trekkingsuitslag zal ook worden gepubliceerd in de kleine scrum en op deze site. We vinden het leuk om de winnaars met naam te kunnen noemen, dus als je je deelnameformulier invult en niet wilt dat je naam bij het winnende nummer wordt genoemd, dan kun je dit aangeven op het deelnameformulier.

Klik hieronder voor “Trekkingsuitslagen” Magic Ball Bingo

Voortgang:

We houden u via de kleine scrum en deze site op de hoogte van informatie over de MBB en eventuele aanvullingen.

NB:
Tim & Rob gaan pas draaien als alle 100 ballen (nummers) zijn verkocht, dus twijfel niet en neem deel aan dit spektakel.

Mocht je vragen en/of opmerkingen hebben, dan kan je contact opnemen met;

Tim 0653 460 262

Rob 0653 121 592