De Jeugd is onze toekomst

Jeugd rugby

Rugby is een gedisciplineerde sport waarbij wederzijds respect, eerlijk spel en kameraadschap hoog in het vaandel staan. Bij onze jeugd (guppen, turven, benjamins en mini’s) leren kinderen allerlei sportieve vaardigheden: samenspelen, balvaardigheden zoals ‘spinpasses’ gooien, tackelen, snelheid en wendbaarheid. Dat alles gebeurt in een veilige omgeving onder begeleiding van ervaren coaches en trainers.

Door discipline, zelfcontrole en wederzijds respect wordt team spirit en een gevoel voor fair play ontwikkeld, die door geen andere sport wordt geëvenaard.

Rugby is boven alles ook een teamsport. Ook zijn er sterspelers, maar in hun eentje winnen zij geen wedstrijden, daar heb je een TEAM voor nodig! Wij nodigen kinderen en ouders van harte uit voor een bezoek aan onze club om een wedstrijd te komen kijken of vrijblijvend te komen trainen.

Kinderen mogen vier weken kosteloos deelnemen aan trainingen. Vooraf inschrijven is niet nodig. Ons clubhuis bevindt zich achter de hockey- en voetbalvelden.

Lid worden?

Wil je kind graag lid worden? Kijk dan HIER voor meer informatie over het lidmaatschap bij RC ‘t Gooi.

Meer informatie over de leeftijdsgroepen vindt je hier.

Kom eens langs

Kom snel eens kijken (eerste training eind augustus) of bel voor meer informatie.
Hoofd Jeugd
Mariella de Koning – 0620490579email

Meer weten?

Wilt u meer weten over de sport rugby?
Download dan de beginnergids.