Cubs 2020 2021

Mij bekruipt het gevoel dat we richting het einde van een heel gek en rommelig seizoen gaan. Geen competitie en vriendschappelijke wedstrijden kunnen spelen is natuurlijk een flinke domper. Ook voor het tweede jaar op rij geen kamp voor de teamleden. Het is begrijpelijk dat voor veel jongens qua sport en school geen gemakkelijk jaar is geweest.

We kunnen met z’n allen alleen maar hopen dat 2021/2022, een seizoen wordt met een geweldige competitie, leuke activiteiten en niet te vergeten een geweldig kamp.

Toch hebben we ondanks alle tegenslagen en hier en daar wat motivatie probleempjes een geweldig mooi positief seizoen gehad. Met behulp van alle CJC teams is er gezorgd dat er leuke programma’s werden opgesteld waarbij een competitief gevoel werd gecreëerd.

Gelukkig kunnen we dit jaar ietwat langer doortrainen dan gebruikelijk en hopen we in de maand juni toch nog iets te organiseren. Uiteraard allemaal afhankelijk van de ontwikkelingen rondom de Covid-19 maatregelen en de beslissingen die genomen worden vanuit de Club.

De wil vanuit andere Rugby teams voor het spelen van vriendschappelijke wedstrijden is zeer hoog. Laten we hopen dat we in de maand juni nog iets kunnen organiseren om zo het seizoen een mooie afsluiting te geven.

Dat Rugby een mooie sport is kunnen we met z’n allen beamen. Het is dan ook leuk om te zien dat het Cubs team in het afgelopen seizoen flink is gegroeid. We verwelkomen dan ook alle nieuwe teamleden bij Rugby Club ’t Gooi.

We hopen met z’n allen binnenkort, zonder mondkapje en regeltjes en in aanwezigheid van de ouders flink wat hamburgers weg te kauwen !!!